Digitālais mārketings mūzikas industrijā

Stefens Geldners (Steffen Geldner) /Vācija/ ir projektu vadītājs digitālajās inovācijās un lasa lekcijas par mārketingu sociālajos tīklos, kā arī digitālo reklāmu un inovatīvo tehnoloģiju pielietojumu Manheimā, Populārās mūzikas un Mūzikas biznesa universitātē (University of Popular Music And Music Business). 

Savās lekcijās Stefens pievēršas būtiskākajam digitālā mūzikas marketinga “arsenālam” – sociālajiem tīkliem Facebook, YouTube, Instagram un straumēšanas platformām. Lekcijās iespējams uzzināt, kā darbojas kanālu algoritmi un kā optimizēt saturu. Var rast atbildes uz jautājumiem: kā varu ievietot YouTube saites sociālajā tīklā Facebook? Kāpēc nesaņemu tik daudz piedāvājumu, kā gribētos? Ko veiksmīgi mūziķi un viņu mārketinga komandas dara citādi? Kad un kā dalīties ar savu mūziku? Kā iekļūt Spotify mūzikas sarakstos?

Otrdiena, 14. septembris, 10:00-13:00 (128. klase - Ērģeļzāle)
Ievads digitālajā mārketingā
Platforma Instagram I daļa – bez finansiāla ieguldījuma (organic)

Trešdiena, 15. septembris, 10:00-13:00 (128. klase - Ērģeļzāle)
Platforma Instagram II daļa – reklāmas (ads)
Platforma YouTube

Ceturtdiena, 16. septembris, 10:00-13:00 (128. klase - Ērģeļzāle)
Mārketings ar straumēšanas platformām (streaming)
Platforma TikTok

Lūdzam ņemt vērā, ka katra prezentācijas daļa papildina iepriekšējo, tāpēc ieteicams sekot līdzi no paša sākuma.

Dalīties ar šo pasākumu